Wednesday, July 28, 2010

Kes on Kollane Koer ?

Kollane Koer ei ole konkreetne üksik tegelane. Kollase Koera nime alla koonduvad kõik minu majapidamisse kuuluvad kahe ja neljajalgsed. Püsielanikud ning külalised.
Kollane Koer on õigupoolest kari, kus on nagu karjas alati Boss, Nr 2 ja Nr 3, Karja lihtliikmed, Tited, Muidu keerutajad, Tallalakkujad, Kaasajooksjad, Naabrid, Need keda peab taluma ja Need kes meid peavad taluma, Sõbrad, Mitte väga sõbrad, Vaenlased, Külalised, Kassid jt.
Olenevalt ajast ja olukorrast on kari vahel suurem ja vahel väiksem.

Saame siis tuttavaks:
Boss see olen mina - alfa :)
Nr 2 on Argos - täisnimega Phoenix Emperor Arc Angel Argos. Suur must isane suuršnautser.
Nr 3 on Milka - täisnimega Gloris Celesta. Pipar&sool värvuses suuršnautser.
Õigupoolest polegi kindel kumb on nr 2 ja kumb on nr 3. Kui enamasti omab karjas teist kohta Argos, siis teatud situatsioonides näitab Milka talle koha kätte. Aga seda juhtub harva.
Tited on minu lapsed Karolin ja Kert, kes koertele klassifitseeruvad kutsikatseks, keda küll hoitakse ja kaitstakse aga kelle sõna eriti midagi ei maksa.
Karja lihtliikmete staatuses on Jaanika ja Sven oma perega, kuigi nemad on enamasti siin külaskäikudel loetakse neid karja liikmeteks ja võetakse alati ülevoolavalt vastu.
Sõbrad minu vanemad ja vend, kelle positsioon on karjas marginaalne.
Tallalakkuja on meie valge kääbusšnautser Nitro - täisnimega Matraszepe Non Plus Ultra. Kõige madalamal positsioonil, üritab küll sealt tõusta, kuid seni edutult.
Need keda peab taluma positsiooni hoiab enda käes Rocki - täisnimega Rocket, minu isa m&h värvuses kääbusšnautser. Tema käib aiataga kiibitsemas ja lõrisemas, Argose suureks meelehärmiks ei ole lubatud karistusaktsioonid.
Kassid - minu punane triibik Rembrandt, kes vaieldamatult paneb kõik koerad toas oma tuhvli alla, kuid kes kaotab igasuguse autoriteedi õues ja seetõttu üritab enamasti toas viibida.
Kõikvõimalikud teised tegelased on liikuvama laadiga - tulejad ja minejad.

No comments:

Post a Comment